عاشقانه

عاشقانه
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق پاک و آدرس atefeh2813.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام عاطفه @ خوبی عزیزم؟ خوبی فدات شم؟ خوبی قربونت برم؟ باشه بسه دیگه نمیپرسم_اون عیدی رو که قرار بود از دست خودم بگیری و دادم داداش بده بهت باور کن خودمم دوست داشتم با دست خودم بدم بهت ولی دیدم که دیگه چنین موقعیتی پیدا نمیشه.

راستیتش قصد نداشتم که بهت بگم که یه وبلاگ واست ساختم و نمیدونم چرا همه چی دست به دست هم داد تا با این تصمیمم مخالفت کنه_البته از این که بازدیدکننده وبلاگ قراره کسی باشه که این وبلاگ به خاطرش ساخته شده خیلی خیلی خوشحالم و اصلا شاید امید داشتم که تو بیای به این وبلاگ بدون این که خودم چیزی بهت بگم نمیدونم چجوری شاید همین موضوع انگیزمو هزار برابر کرد تا هرروز و هرشب وقت بذارم و این وبلاگو به اینجا که الآن هست برسونم.از داداش هم یه گله دارم آخه به اون گفته بودم که یه چنین وبلاگی ساختم و گفتم شاید اگه بدونه به تو بگه و تو بیای وبلاگ و بهم سربزنی وگرنه بهش نمیگفتم.اشکالی نداره داداش خیلی اینجوری ناراحتم کرده اینم روش.

بگذریم همش شد گله کردن بریم سر اصل مطلب.عاطفه جونم شاید وقتی میای و این نوشته رو میخونی من دیگه نباشم البته منظورم اینه که به این وبلاگ نیام چون هدفم خوشحال کردن تو بود و امیدوارم با دیدن این وبلاگ خوشحال شی و من این وبلاگو تقدیم میکنم به تو تویی که قشنگ ترین تصویر ذهن من هستی خیلی دوست دارم عاطفه خیلی بیشتر از اونی که تا الآن فکر میکردی.عاطفه این کارمم مثل کارای دیگم بود که فقط میخواستم بهت بگم دوست دارم.

عاطفه تو نخواستی به هم نزدیک بشیم به خدا اگه اشاره میکردی من کاری میکردم که همه بهمون حسودیشون بشه عاطفه من دوست داشتم باهات زندگی کنم واسه اینکه به این هدفم برسم تا الآن از خیلی چیزام گذشتم که شاید تو اصلا از یکیشم خبر نداشته باشی تو منو نفهمیدی عاطفه نفهمیدیم.عاطفه یه چیز میگم خودت فکر کن ببین آیا این حرف من چقد درسته.عاطفه آیا این انصافه که بعد این همه مدت (سه سال) و بعد این همه اتفاق که بینمون افتاده چه خوب چه بد من هنوز که هنوزه به این فکر باشم که آیا تو منو واقعا واقعا دوسم داری یا نه؟آیا انصافه که بعد این همه مدت من به این فکر کنم؟

عاطفه ببخشید نمیخواستم ناراحتت کنم به خدا این حرفا مثل یه بغض تو گلوم گیر کرده بود

عاطفه حرف زیاده و اگه بخوام بگم خیلی زیاد میشه

عاطفه حلالم کن تا الآن به خاطر همه کارایی که کردم شاید برای یه مدت طولانی کلا ابوالفضل بمیره ابوالفضل باید دوباره متولد شه پس منو ببخش بعدا خودت میفهمی منظورمو ابوالفضل باید عوض بشه باید پاک بشه باید از این کثافت بیاد بیرون باید خودشو پیدا کنه دعاش کن

عاطفه این حرفامو به حساب خداحافظی نذار چون منم مثل تو از خدافظی از کسایی که دوسشون دارم بدم میاد مخصوصا تو 

مثل اینکه کم کم باید رفع زحمت کنم.مواظب خودت باش و فراموشم نکن خانومی

به امید روزی که به هم برسیم...منتظرتم منتظرم بمون...

عاطفه آدرس این وبلاگو به هیچکی نده و به هیچکی نگو چنین وبلاگی وجود داره

عاطفه...

به خدا کم کم داره اشکم در میاد.دیگه بسه حلالم کن فدات شم خدافظ...

           از طرف دوست دار همیشگی تو    aboalfazl


نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت23:51---8 آذر 1391
سلام

محتوای وبلاگ خیلی قشنگ بود از اینکه بخاطر من وبلاگ درست کردی ممنونم .شرمنده دیر به وبلاگم سرزدم بلد نبودم.به منم وبلاگ درست کردنو یاد بده حتماپاسخ:سلام این وب مال تو من دیگه نمیام رمزشم میدم داداش بده بهت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, ] [ 15:33 ] [ ABOALFAZL ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلام بر آفریدگار عشق پاک به وبلاگ عشق پاک خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 122640
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه